donderdag 28 april 2011

Een rustig weekje

Maandag 18 april (zonnig, 19°C):
Een hersteltraining: H, 7km , 117 bpm (71%), 06:03 min/km

Vrijdag 22 april(wisselend bewolkt, 26°C):
Een lange rustige duurloop: D1, 20 km, 122 bpm(74%), 05:59 min/km

Het is mooi, dat de warmte voor mij geen beletsel meer is om niet te gaan lopen. Vroeger meed ik de temperaturen boven de 25°C en wachte dan vaak tot sávonds laat om dan eerst te gaan lopen.
Behoorlijk ontspannen en met genoeg water was ik 2 uur onderweg.
Ik weet, dat ik vanaf 30°C ook moet passen. Want dan is het verschil met de lichaamstemperatuur te klein om nog voor afkoeling te kunnen zorgen (oververhitting, uitputting, etc)

Maandag nog een snellere eenheid, en dan een aantal dagen rust, i.v.m. de kaakbehandeling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten