donderdag 11 november 2010

Tuning en vormbehoud.....

Deze week sta ik elke dag om 5 voor half zes s'ochtens op.
Het is niet mijn geliefkoosde tijd om op te staan, maar omdat het moet, stort ik er me volledig in en maak er het beste van.
Het voordeel is, dat ik in deze donkere dagen reeds vroeg thuis ben, en nog een beetje daglicht kan oppikken.
Gisteren was ik dan om half vijf zo fit, dat ik kon gaan lopen.
Een beetje regenachtig, en overal plassen modder door de langdurige regen van de afgelopen dag.
Nog maar eens mijn oude adidasschoenen aangetrokken (1700 km), maar die doen het nog steeds goed, zeker bij dit weer.
In een rustig tempo een grote ronde van 13 km gedraaid. In het donker kwam ik weer thuis. Het lopen op zich ging goed, maar was geestelijk behoorlijk vermoeid, waardoor er niet meer veel met me te beginnen was. Kortom vroeg naar bed (half 10), om de volgende morgen weer fris en monter op te staan.

Nog 9 dagen........ ik ben positief..... maar ook ongeduldig...... een goed teken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten