donderdag 29 april 2010

Nog 3 dagen

Mijn dag komt steeds dichterbij.
Het bekijken van het parcours op tv (center.tv), het nog eens doornemen van de checklist. Leg zo langzamerhand reeds alles, wat ik nodig heb, bij elkaar.
Heb de loopschoenen, eindelijk een keer, na 943 km goed gereinigd. Heb de batterij voor de snelheidsregistratie aan mijn schoen opgeladen.
Vandaag een lui-lekkerdag waar alles mag dat ontspant, behalve trainen.
Morgen is de laatste lichte training van 5 km (D1 met een paar korte versnellingen erbij). Zaterdag haal ik mijn "Startunterlagen" en neem een kijkje op de "Marathonmarkt". Let op mijn voedsel en drinken(veel koolhydraten, en niet te vet, veel vocht, weinig alkohol). En genoeg slapen natuurlijk.

Checklist
- loopschoenen met snelheidsmeter aan re. schoen
- "einmal CHIP"(tijdsregistratie onderweg, bevestiging aan li. schoen)
- hartslagmeter (Polar RS400) met loopgordel voor de HF-registratie
- loopsokken 2x
- korte loopbroek (wedstrijd)
- lange loopbroek (voor na afloop)
- 2x Trainingsjack (vooraf, afloop)
- Trainingscap
- Pleisters, Vaseline
- WC-papier
- kleine handdoek
- startbewijs
- kleingeld (10 € voor noodgevallen)
- mijn minihandy
- drinkgordel met energiereep

Geen opmerkingen:

Een reactie posten