maandag 26 november 2012

zaterdag 17 november: Erftlauf

Ja de loop van  zaterdag 17 november ging gesmeerd. Kon lekker tempo houden en heb, geloof ik, het onderste uit de kan gehaald, zonder stuk te gaan.
Het weer was uitstekend, en heb nu de schoenen voor een paar dagen in de kast gedaan(regenereren).
Ik ga me nu eerst maar toeleggen op het wat langere werk zonder tempoloopjes.
Ik ga genieten van wat de winter zoal gaat brengen dit jaar (wintertraining).
Ik loop met nieuwe plannen in het hoofd, om met een nieuwe strategie het volgende seizoen te beginnen. Hopelijk met minder blessures, want die vormen een rem op het hele gebeuren.
Het plezier moet namelijk op de voorgrond blijven. Ik hoef niemand iets te bewijzen.
Het enige wat telt is de natuur en de meditatie met de heldere denkwijze.
Het lijkt een behoorlijk gezwam, maar een echte loper weet, wat ik hier mee bedoel.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten