zaterdag 11 september 2010

Effe proberen

Na 6 dagen volledige rust vanavond een heeeeel rustige training van 6 km.
Vanaf donderdag begonnen met oefeningen, ter versterking van mijn achillespees.
s'ochtens steeds een stijf gevoel, met lichte pijn.
Elke morgen moet ik eerst weer leren lopen. De rest van de dag gaat dan een stuk beter. Ik heb vooral het gevoel, dat de oefeningen het gewenste effekt tonen.

Vanavond de eerste km nog wat stroef. Voorzichtig en krampachtig gelopen. De pijn is er, maar na een km verdween de pijn en kon ik wat soepeler lopen met af en toe een klein pijntje.

6 km, HFgem 112 bpm(68%), 06:44 min/km

Ik was erg blij na afloop, want de voet voelt zich als nieuw, hoewel ik weet, dat hij morgenvroeg weer stijf zal zijn. Heerlijk om weer een stukje te kunnen lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten